An Café

I nästan varje Tånårstidning jag ser så står det om An café och dom är tydligen jättebra. Men det tycker inte jag. jag lyssnar på en låt nu, ''den'' som sjunger har en väldigt intressant röst. Jag vet inte om det är en tjej eller kille som sjunger. hehe. De låter som att det är en tecknad figur som sjunger. Jag tror att det är en kille. Okej, jag såg nyss en intervju, alla är killar. Så nu ska ni få lyssna på samma låt jag lyssnar på. Ni kommer nog att skratta eller tappa hakan. Det var iallafall vad jag gjorde.




An Café får ♦♦½ diamanter

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH; TÄKNAD FRISYR; MENAR DU INTE FIGUR !

2009-02-10 @ 16:40:17

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0