090210

Jag blir hemma idag också. Jag vaknade runt 09.00 kanske och hade huvudvärk. Så jag gick upp tog en alvedon och väntade med att äta frukost ett tag.
Det blev många inlägg igår! kanske för många, 12 stycken! Jag skrev så många för att det var det ända jag hade att göra.

I omröstningen står det mellan kläder och musik än så länge. Så det blir något sånt idag igen. Jag ska nog börja kolla runt lite efter något jag kan skriva om. Kanske en fortsättning om Chris Brown? eller nya bilder på en ny känd där ni väljer vilken outfit som passar bäst? eller en ny låt jag ger betyg åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0