090209

Idag är jag hemma från skolan. Jag mår fortfarande skit. För ett tag sen när jag såg på vakna med the voice blev jag chockad. Chris misshandlade Rihanna?. Det är därför jag skrev inlägget nedanför. Är det sant? det stog också att han blev släppt frigiven för en borg på $50.000 och det är mycke pengar.
Jag fixade också efter hårt arbete igår kväll en spotlight. Och det är den grå/svarta rutan i menyn. Det du behöver göra är bara att skriva in en kommentar eller ett medelande och då kommer du synas i min blogg antigen i 15 minuter eller ett dygn. för bara 10kr. Och om du syns i rutan så kommer ju en massa läsare på min blogg se din blogg. Det är ju världens chans att få mer läsare! är inte det coolt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0