julafton igår

sitter hos bella o dunkar musik! :))
försökte faktist skriva ett inlägg tidigare idag men de gick inte att logga in?

julafton igår iallafall! de va trevligt! blev väckt vid 9 fick öppna en varsn  julklapp jag fick victora beckham's parfym signature önskade mig den!
Kom till pappa vid tio fick öppna allal hans julklappar där, fick en gitarr, stativ till gitarren, stämmare, presentkort på gina och h&m.
Gjorde i ordning mig och tog på mig min fina klänning ! har faktist glömt att visa den i bloggen. Vi åkte till farbror i enköping och därifrån åkte vi till minnesplatsen på kyrkogården där farfar begravdes förra året. Tände ljus, sen tog vi en fika innan vi drog te faster och hennes familj där farmor och min andra faster redan va!
Där fikade vi, kollade på kalle! Kalle är ju ett måste på julafton! sen åt v julbord, sen tog vi de lugnt och vid fem öppnade vi alla paket, fick halsduk, sänggrejer, parfym, strumpor, bok, filt m.m.
Åkte hem vid åtta så va hos mamma vid nio, gick te bella va där ett tag sen gick vi hem te mig, öppnade alla paket, fick en tavla med NY, presentkort, pengar, sims ikea, nått annat dataspel, tvspel och en bok! kan iallafall säga att min mamma har planer för mig! haha!

Kan skriva lite senare igen om de funkar , ska gå o va lite social nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0