hejjaghartråkigt.com

SENASTE PERSONEN SOM:
Sagt nej till samlag? ja
Varit medvetslös? nej inte va jag vet
Hånglat med någon riktigt ful? hahaah ....
Hånglat med fler än 75 pers? naajj
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? nej :O
Gjort något dumt? heheh aa ;D
Gjort något du verkligen ångrar? jarrå
Blivit full på ett släktkalas? nej?
Varit full i skolan? Nej?
Varit otrogen? kan man väll inte säga jag har
Varit nykter på nyårsafton? aa
Slagit sönder en tv? NEJ! tvn är mitt liv :O
Önskat att du var av det motsatta könet? hahaha jaa!
Varit gravid? nej? :O
Fått barn? hur fan går de till om jag inte varit gravid? :O
Överdoserat? naaajj
Åkt ambulans? nej men de verkar fett kul ;)
Gjort något olagligt? aau
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? hahahah neeerrå
Skämts över dina föräldrar? haha de händer ;)
Skämst över dig själv? de har nog hänt ngn gång
Ätit ifrån en papperskorg? hahaah neeej
Kissat ner dig av skratt? haha nej inte va jag kan komma på ;)
Sov i din säng?
ELIN
Såg dig gråta? ehmm... jag venne ;S
Fick dig att gråta? ....
Du gick på bio med? SABRINA
Du var och shoppade med? SABBÄÄÄÄÄÄÄH
Skällde på dig? hahahaha, eeeh... jag venne
Skickade ett e-mail? fb

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? ja om jag säger så menar jag de såklart? :O
Vad är du mest rädd för? döden
Vilka kläder sover du i? FÖRstora tröjor och trosor ;)
Vart vill du gifta dig? kyrka
Vad hatar du verkligen? falska vänner
Varit kär? jag är kär
Är du ett hälsofreak? hahaha neeej!
Vill du gifta dig? Ja såklart ;)
Vill du ha barn? ja när ja e vuxen ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? naaaj,
Köpt någonting? geeeudis
Varit sjuk? neerrå
Sjungit? hahaha aa me tilde ;D
Velat säga till någon att du älskar den? aa
Träffat någon ny? aa stellan grööööönwall
Saknat någon? alltid
Kramat någon? aaa
Kysst någon? haha
Haft sex? nej? xD

HAR JAG:
Digitalkamera?
ja men den suger -.-
Telefon på rummet? nej? :O
Mobil? klart! :D min närmsta vän ;)
Egen dator? självklart!
Könssjukdom? haha neeej ? xD
Husdjur? 2 katter och 1 fisk
Bra kompisar? aa såklart ;)
Tar du receptbelagda mediciner? najnaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0