jag bestämmer ;D



1. December. Är det bara jag som tycker om december? Tycker de är as mysigt med all julstämning x))
För jag älskar iallfall julafton, KALLE ANKA ! hahahaa. Aaa , december är hissat!



2. Spotify premium + Iphone
När jag fick min nya mobil så fick man spotify med också, as bra! plus att jag har gratis premiumkonto tills påsk.









Det verkar som att jätte många tycker att de är hett med päls, men jag hatar tycker de är fult ibland. Okej de ser lyxigt ut kanske men nääj.
Onödigt dyrt för man lär ju inte gilla det för alltid. Plus att de oftast är djur? man vill ju ha äkta päls om man ska ha päls.
Och jag är TOTALLY EMOT djurplågeri faktist.
Aa usch jag tycker de är riktigt fult med vissa pälsjackor, men några är faktist helt OK, pälsmössor är också helt OK.
Så de är är en HALV diss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0