091204

Hejsan!

Körde på en såkallad ruffsbulle idag i skolan. Funkade bra tills slutet av skolan då jag fick ta ut den och mitt hår blev RIKTIGT fult.
Men iallafall, skolan va bra, den flöt på som vanligt liksom. Men slutet va ju ändå bäst och de måste ju alla hålla med om! Strömmen försvann och de blev liksom riktigt mörkt, trodde nån hade kommit åt lampknappen men så va de ju inte hehe. Så sen kom Ylva och berättade att vi skulle ha kollat på film men att vi inte kan och eftersm de va sista lektionen fick vi gå hem.
Fast asså de va ju 1 timme och 30 minuter innan bussen kom så jag ringde Thomas och sa att jag och Tobbe behövde skjuss hem. Så vi två drog runt lite i skolan och gick förbi hemkunskapen som inte fick sluta än ;) hahaha.
Sen kom thomas och becca och jag gick och sa hejdå till anna, becca, emma och älsk.
Sen drog vi hemmåt, de va min dag iallafall!

Förresten; kommer ni ihåg att jag räknade ner till julafton förra året? har tänkt göra de i år med  men vet inte, vet iallafall att de är 20 dagar kvar tills jul idag!



sist jag hade ruffsbullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0