Utkast: Nu kan ...

Nu kan jag blogga. Kom hem runt halv fyra idag. Slutade faktist runt två idag men de tar sin tid att åka hem. Sen så var jag hungrig så jag gjorde nudlar.
Skolan var okej iallafall. Som vanligt men mycket skönare med ny klass och sånt. åååh! jag vill ha choklad!!! Jag och Rebecca är huuuuur sugna på choklad som helst! Så vi bad mamma  till oss att dela på! mmm vad gott! hehehe.

ÅÅåååh! min data dampar! internet har hackat upp sig två gånger så jag har fått skriva om!

hahaha , ååh Pelle höll nyss på att få ett vansinnes utbrott på Rebecca, men satte sig helt plötsligt på golvet och sa pappa och pekade på ett sår han har. haha! asså han avbröt sig!

Nu ska jag se på GG




Visst ser det gott ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0