Skolan börjar imorgon

Hej sunshines! nu skiner iallafall solen igenfört med sist jag bloggade.

Gud! skolan börjar imorgon. Kommer såklart tröttna väldigt fort, men den första veckan blir nog helt OK. Eftersom de blir ny klass, ny skola och en massa underbara vänner! haha jjaja. Måste fixa iordning med väskan idag iallafall så jag har de klart tills imorgon. Ska ju gå upp klockan 6! eller halv 7 , har inte bestämt mig än. Tänk, i två månader har man kunnat sova tills efter 11 men nu måste man gå upp 5 timmar tidigare typ!
Men nu dom här tre åren i högstadiet ska jag iallafall satsa. Så att jag kommer in på en bra linje i gymnasiet sen. - Jag vet, för tidigt att tänka så nu. Men man måste ju iallafall planera lite ;) haha



Saknar den fina utsikten i Spanien från Tibidabo ; ) alla fina minnen <3 vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: sabrina

saknar det också, vill dit igen <3

2009-08-17 @ 14:27:35
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/
Postat av: jonna

Det är bra att börja ha bra betyg i 7:an då går det lättare i 8:an och 9:an ;)

2009-08-17 @ 16:42:54
URL: http://jonnao.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0