simpsons nästa

blev kyckling till middag idag, gott =) nu sitter jag och kollar på simpsons och dricker coca cola - mmm , gott! hehe.

Senare ikväll blir de mys som sagt. Ska förresten gå på bio på måndag, pappa ska göra en sak först efter de drar vi på bio och ser nog på Sommaren med Göran, ajja de tar vi då , först ska jag njuta av helgen.

Fick förresten reda på att vi fått brev från skolan jag ska börja i. Där i stog de vilka mentorer vi ska ha och att de kommer vara 7a, 7c, 7e och 7g. Men de stog inte vilken klass jag ska gå i, jag vet bara att den heter klass tre så jag gissar att de är 7e jag ska gå i, men jag vet inte, får se de senare. Måste även handla grejer , snygga block och sånt den här veckan.

nu börjar de igen, puss&kram♥


j a g     j u s t     n u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0