Nytt idag

åkte till centrum med pappa för att kolla på solglasögon åt mig. Hittade ett par röda. Sen åkte vi till OKQ8 för att käka en korv och då hittade jag ett par svarta pilotisar. Så jag kom hem med båda paren. : )

Rebecca är hemma hos sin mamma nu och jag och pappa fick sitta i trafiken i stan när vi skulle lämna Sussie och Jimmy. Och nu ska vi käka lite middag för att sen dra in och kolla på STHLM CRUSING.
Har förresten på mig min nya t-shirt som jag köpte på ginatricot igår. Köpte leggings också igår, så idag kör jag på en simpeloutfit, t-shirt, legigns och shorts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0