män som hatar kvinnor

såg jag på igår med familjen . Den var jättebra! Ni som inte har sett den borde se den!
Förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varit hängig och inte orkat skriva.

Har nyligen städat i rummet, Damsugit, slängt kläder i tvätten, plockat undan saker, bäddat sängen & bloggat : )
  Gud vad jag hatar att vara sjuk! Rebecca har åkt till Grönan för att gå på nikilodeon dagen och dit ville jag också men känner att de inte är en bra ide eftersom att jag fortfarande är sjuk...

nej ska försöka få tag på pappa nu.


har problem med att ladda upp bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0