hosthostr

hejhej bloggen! förlåt för den usla uppdateringen. Jag bestämde mig för att gå till skolan i morse för att de skulle ändå inte vara någon hemma.
I skolan var de rätt lungt, först var de jumpa men jag gick en promenad istället. Sen hade vi matte, sen lunch och sen kemi och sen håltimme och sen slöjd. Sen slutade vi.
När jag kom hem så slappade jag framför datorn och läste liet bloggar och skulle precis börja blogga själv men då kom Pelle och ville leka.

Nu ska jag ta och slappa lite och försöka bli bättre i halsen tills imorgon. haha nej nu kom pelle igen :P

jusste! Rebecca, om du har min blåa astmamedicin så kan du gärna säga till, för jag vet inte vart den är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0