helt slut!

slutade som sagt runt fyra idag. Gud vad de kändes som en evighet. Jag var jättehungrig och trött. Sen nu när jag var på väg hem höll jag på att somna och när jag kom hem åt jag två mackor men var fortfarande hungrig. Sen på direkten blev de ju middag :O
Tänk er att komma hem från skolan och får middag precis. Jag skulle faktist kunna sova nu ändå tills jag ska upp klockan sex imorgonbitti! haha!

Jusste! fick en ny spanskagrupp idag! vi var ju över 30 i den som vi va i igår. Så dom gjorde om de till tre smågrupper - eller ja, små och små, vi blev 25 i vår grupp. Men istället för att gå i 213 (7c's hemklassrum) så ska vi gå i vårt (7a's hemklassrum)



vi alla fyra tjejer som väntade på anna hade converse så vi tog kort ; )



Kände för att bjuda på en  suddig bild på Linda och Tobbe vid våra skåp : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0