...

förlåt för den usla uppdateringen igår, men jag hade - ni vet när man kan ha en sån dag där allt känns uselt , livet känns tomt och man vill bara spola förbi dagen och låtsas som om inget har hänt. Man kan börja gråta för vad som helst och man vill bara därifrån. - En sån dag hade jag igår.

Men idag är allt bättre och de är ju tur. Drar till pappa idag så jag måste snart börja packa (ska ju vara borta i en hel vecka) och sen så måste jag duscha så jag blir fräsch! Fast jag måste städa i rummet också. Men de är ju sånt som måste göras.

Jusste, ännu ett problem. Jag vet inte vad jag ska ha på mig idag. någon ide?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0