dagen

Dagen idag var helt ok! Vi fick sluta en kvart tidigare idag, så då drog jag till ica med sällskap av fabian , och Tilde och Elin fast dom följde inte med hela vägen. Vid ica köpte jag en macka och sen åkte jag med pappa till Rosersberg och stannade där väldigt länge sen drog vi hem och åt.

Nu ska jag bara slappa ett tag och kanske hitta på något med pappa innan vi åker tillbaka till mamma.

Jusste!! imorgon slutar vi sent! eller ja, dom två sista dagarna på veckan slutar vi sent, klockan 4. Jag vet , på en fredag! Jaja, jag får stå ut. Vi alla har ju varit där.



j a g   i   m o r s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0