Bo ute på landet = nya drag me to hell?

Jag och Sabrina var ute för ett tag sen, vi såg några fladdermöss. Sen hörde vi får skrika, hundar skälla och en tjej gallskrika. Sen lät de som om en motorsåg sattes igång. Haha.

Nu ska vi nog snart se på eagle eye ska bara gå och ta något att dricka. Jag vet, mycket film men de är mys, nu på kvällen.

Uppdaterar förresten nog inte imorgon, eller jo efter klockan 20.00. Ska vara på pappas jobb rätt länge och dra hemifrån runt halv 11 för att vi ska hänga lite i centrum först, sen åker jag till pappas jobb.




UPDATE: Nej, vi orkar inte kolla på den, jag får se den senare. Vi ska snacka med Italienaren istället! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0