blinkblink

hej alla saknade sötnosar! saknat mig? mitt internet hos pappa har inte funkat på hela helgen så jag har inte kunnat blogga. Men som tur är de så har jag världens bästa Sabrina som kudne gästblogga.

VIll ni veta något som inte är så roligt? jag har gått och blivit sjuk! så synd! Vet inte om jag ska till skolan imorgon eller inte.

Ni har iallafall inte missat något speciellt i helgen. I fredags såg jag och pappa på bio, GI joe, den var riktigt bra! och Channing Tatum var ju med så de gjorde ju filmen ännu bättre ; ) blinkblink. Sen på lördagen var jag med pappa på jobbet, efter de så åkte vi hem och åt sen åkte vi och såg på bio igen, haha! men den här gången såg vi year one med Michael Cera och Jack black! den var också bra! : ) haha!

jag uppdaterar om veckans outfit imorgon! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0