ääh skitsamma

Nu är min fina B&J slut! ''/ vi proppade verkligen i oss! haha ! Nu har jag ätit så mycket choklad så jag funderar på att gå och ta ett glas multivitamin dryck. För då är jag väll nyttig? eller. Jennimjaow! Är de inte så man säger nu förtiden om man är storbloggare och har råd med allt?
haha, nej jag skoja! men ska iallafall dricka lite juice nu. Sen tvätta bort sminket och sen börja packa. Ska ju vara hos pappa i helgen.
Så jag bloggar inte på en massa timmar imorgon. Först är de skola tidigt 8.30-15.40. Sen ska jag åka hem och de tar typ en timme? iallafall idag. För bussen kom typ inte förrän efter en halvtimme. Sen ska jag hem och möta pappa och ta min packning och sen ska jag och pappa åka och handla sen kan jag blogga  : ) haha!



klicka för större! (där har ni min bakrundsbild! haha besatt! :P nej men visste inte vilken bild jag ville ha så jag tog alla ; ))

Packar nu sen går jag och lägger mig är as trött! vi skiter i tusen inlägg de får bli imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0