Whatever!?!

hahahh har vetat om det här klippet länge, och den lilla tjejen är så söt! ni bara måste se så för er som inte sett den här är whatever!! haha hon är bara för söt! Snart ska jag se på CSI igen! haha det är så bra. Och jag är en liten TV nörd hehe tycker jag!

Imorgon är det maskerad och ni vet hur jag ska se ut, om ni inte gör det så scrolla neråt lite till inlägget HALLOWEEN så hittar ni, fast imorgon kommer jag vara ännu blekare! hahaha den är inte så läskig, jag glömde köpa ett stort sår jag skulle ha, och huggtänder eller kanintänder ;(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jag älskar det dära! ;)

hon är så gullig! :)

2008-10-31 @ 13:48:38
Postat av: Linda

hahahah jag älskar det dära! ;)

hon är så gullig! :)

2008-10-31 @ 13:49:22
URL: http://lindaphil.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahahah jag älskar det dära! ;)

hon är så gullig! :)

2008-10-31 @ 13:51:25
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0