Godnatt,

Jag kom nyss hem från pappa. Till middag blev det burger king. Det var det eller Mc Donalds och ingen av oss är så förtjusta i de så... Jag har forfarande lite ont i huvudet och så har jag ont i halsen. Men det kommer och går. Snart mår jag förmodligen illa igen :(
Om ni är intresserade av kläder eller smink så kan ni bli medlem på Gratis Makeup eller Gratis Kläder, här är två länkar. Hemsidorna är 100%gratis. Det ända du behöver göra är att bli medlem sen kan du värva medlemmar och lite grejer. Och du tjänar ihop poäng till presentkort :D
Jag tycker att hemsidorna är jätte bra.  :D

gratis kläder:
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=85252 

gratis makeup:
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=143740 


Vad händer ikväll? Jag ska bara ta det lugnt och kolla runt i lite bloggar. Och såklart försöka bli bättre i halsen och så.
Kanske uppgradera mig design lite, eller?
Det här är mitt sista inlägg för ikväll tror jag om det inte är något jätte viktigt. Såå.

Goodnight & Goodbye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0