Tick tock tick tock ;(

Varför går tiden sakta? Jag vill se på Desperate Housewives!?!?!?!?!?! de kommer säkert vara så bra. haha. Vill du ha massor utav presentkort hem skickade till din brevlåda? Då kan jag rekomendera 3 bra sidor. Gratis kläder,Gratis MakeUp och Gratis Bio. Dom är helt gratis. Det du ska göra är att samla poäng,det gör du lättast genom att värva medlemmar. här är länkarna.

På gratis bio kan du få gratis biobiljetter, eller byta dom mot presentkort på andra affärer. Bli medlem här eller ange mitt användarnamn som värvare ;) mitt användarnamn är jjjenniifers

Gratis MakeUp är yttligare en sida där du ska samla poäng , lättast genom att värva medlemmar. bli medlem här ;)

Gratis kläder är likadan som dom ovanför, bli medlem här ;)

kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0