The POWER is on! haha

Strömmen är tillbaka! yay!
Nu kan jag äntligen blogga lite mera :D medans strömmen var borta så har jag och Sandra spelat Monopol. Vi spelade från 11-2. Och man kan väll säga att jag vann fast vi kom aldrig fram till vem som vann, men jag hade mest pengar.
Nu ska jag kolla runt i lite bloggar, och logga in på gratis makeup & gratis kläder.

Förresten så åt jag nudlar nyss. Jag var rätt så hungrig hade ju inte ätit sen klockan 8, och vi har ju inte haft någon ström. Själv upplevde jag det som att jag var i *beep* haha. Det var väldigt långtråkigt eftersom att det mesta jag brukar göra om dagarna är ju att kolla på tv, lyssna på musik eller sitta vid datorn. Man är ju en liten nörd ;)

skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0