(mobilbloggar) funkar de?

hej bloggen! Nu mobilbloggar jag och hoppas att de funkar ;) Idag vaknade jag runt 9 men gick upp 10. Till frukost blev det fattigariddare, de va väldigt gott! Förövrigt så blev det köttfärsås på burk och makaroner. Nu sitter vi(jag,bella,becca och sandra) ner mysade i soffan och ser på smallville. Idag blir det nog inte så många inlägg, jag orkar inte starta datorn haha!! Senare idag ska jag måla naglarna och lite sånt. Gillar ni smink eller kläder??? Gå längre ner och leta efter mina länkar. Det är snabbt och enkelt att bli medlem(och gratis ;) ) Nu måste jag ladda mobilen. Glöm inte om du vill vinna en gratis design så här jag och min syster en tävling, ni kan få tre allternativ eftersom ingen svarat rätt. 1. Smallville 2. Erik & mackan hela och rena 3. Våra värsta år Kolla in inlägget lite längre ner och välj ett svar ;) Hejdå! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Clara Andersson

smallville

2008-10-27 @ 20:54:41
Postat av: Acce

smallville, fett lätt assåw!!!

2008-10-28 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0