Jobb....

Nu är jag äntligen hemma. Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte direkt till pappas jobb. Jag skulle vara med där en hel dag, och jag måste erkänna att det var roligt! Nu ska jag bara slappa och ta det lite lugnt. Snart blir det Göteborg över en dag?????? en dag????? fram och tillbaka... hehe. Imorgon är VR blog awards och jag hoppas att Kenza vinner, hon är rolig söt och aa är en jätte bra bloggare. Imorgon ska jag simma så jag har bara två lektioner i skolan imorgon. Här är hur dagen ser ut imorgon:

  1. Åka skolbuss
  2. Ha en kort lektion
  3. simma
  4. äta lunch
  5. ha en sista lektion

så ser dagen ut. sååå aa... that's it!
ses senare, ledsen för få inlägg men är upptagen hela veckan såååå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0