Jag försökte ;)

Hejsan bloggen, ännu en dag hemma från skolan. Men förhoppningsvis den sista också. Nyss försökte jag mobilblogga med min Iphone men det gick inte så bra. För det första gick det inte att skriva där man skriver själva inlägget. Det gick itne heller att lägga upp några bilder från telefonen :(
Men men.... Snart är det dags att åka till Gbg. Det kommer att bli en lååååång dag i bilen. Och då har vi laddat med massor av filmer. Och jag ska försöka att mobilblogga om det går eftersom att jag kommer att vara borta hela dagen. Men om det inte går så får jag ta en bunt med massor av kort och sedan ladda upp på söndagen. Vi ska ju liksom bara fram-och-tillbaka.

Nu är batterierna till kameran färdigladdade och jag har laddat med ett kort på mig :)
Det är från sidan bara för att jag har uppsatt och om jag skulle ta framifrån så skulle jag se korthårig ut. hehe;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0