hemma, och tröööött

Hej alla! Nu är det söndag och jag är hemma från Gbg. Jag fick en kommentar utav Felisia och NEJ designer kostar INTE pengar. Resan igår gick bra och jag måste säga att HSM on ice, var rätt så bra dom var ju väldigt duktiga. Jag tog så klart bilder som jag laddar upp nu,. Till showen köpte vi cola,popcorn och sockervadd som jag,Bella,Rebecca och Sandra delade på. Dom flesta försäljare va inte svenska så då kom engelskan till användning. Till sockervadden fick vi en blå-plast-hatt som vi alla tog kort när vi använde den. ;)

En sak som jag bara måste berätta va att när vi precis kommit in i Göteborg så kände vi oss som turister, vi åkte förbi Ullevi den arenan var JÄTTE STOR! Vi såg även ett stort rosa hus vi tog kort på bara för att vi inte brukar se de i Sthlm.
Som sagt så hade vi bränt ner några filmer som sex and the city,transformers,what happens in vegas och några fler. Men What happens in Vegas funkade inte.. Så då skulle vi sätta på Sex And The City och det stog error?

Senare (ungefär 15min) så var det dags för en kisspaus på Statoil. Och gissa vad vi hittade där???? Sex and the city och What happens in vegas`?!?!?!? så dom köptes såklart. Även den tecknade Horton.

Mycket godis???? :)


Vi åkte förbi en stor skylt där det stog malmö????? Hur långt ner i Sverige var vi? :)

 Bella lipade.

Rebecca ser lite drogad ut, hehe


Becca va trööööötttt


Ullevi har vi där

We got to work, work, work this out.....

 HATTGÄNGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0