Hejjj!!

heheh-HEj bloggen!" är hemma från skolan nu. jag kan ju inte direkt skriva så ofta, bara när jag kommit hem från skolan, så tro aldrig och menar jag ALDRIG, att jag slutat bloggaa! :) hehe ,okej? ehm, så idag var det en lång dag, vi hade slöjd sista timmen...... Så nu sitter jag här hemma med min kusin och spelar spel. och jag vet förresten att jag inte lagt ut någon dagens outfit, men jag har glömt bort det, men idag lovar jag att det blir det! hehe.... men jag lägger upp den senare för batteriet i min kamera är slut! ooohhh, *suck* hehe,  såå jag laddar upp bilder från dagen senare =) hehe.
Jusste!!!!!!! fick  reda på en sak idag! om en vecka ska vi ha prov i BIOLOGI, och jag fullständigt suger på det, provet handlar om havet??? så jag måste plugga till provet över helgen :( tur så hade jag inget bestämt iallfall.

ajja ska umgås med Sebatian nu (kusin)
c ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0