Hejhej hallå! + lite shopping! :D

Hej bloggen! nu är jag hemma och här är lite bilder på lite grejer som köptes idag. Lite underkläder och en T-shirt.
Så de kommer lite bilder lite längre ner.... Idag i skolan hade vi en göra bort oss lektion. Vi fick göra fula grimaser (stavning?)  hehe och alla var jätte fula!!! JAG MED! =) hahaaaa. Efter skolan så åkte jag,mamma och pelle och handlade lite mat. Just nu är jag barnvakt till Pelle, medans mamma gör mat. Kommer vara upptagen resten av kvällen för imorgon är det prov så jag måste plugga... =( men här är iallfall lite shopping bilder... (Inga bilder på underkläderna)


Sötaste tröjan, hur kan man motstå??



orkar man??? =) det är hur mycket som helst, tänkte bara visa lite från min lilla plugg-stund! :D


Kommentarer
Postat av: sofi

du har en jätte fin blogg

2008-10-17 @ 15:26:11
Postat av: Anonym

du har en jätte fin blogg

2008-10-17 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0