Grattis till Kenza!

Grattis till Kenza som vann! Älskar klänningen hon hade igår.


Idag så har jag varit i skolan, jag fick skolkatalogen idag!! så nu kan jag äntligen kolla på alla andra klasser. Såg även en gammal klasskompis sen Dagis-3:an som har bytt skola. Iallafall idag var det jätte äcklig lunch, eller asså det gick att äta men jag kunde inte, jag tappade aptiten. Det var ''Falsk Moussaka'' såg ut som en blandning utav köttfärsås,kattspya och pölsa. När jag sa det till mamma gav hon mig en idé... Jag ska försöka att ta kort på dagens lunch varje dag i skolan och sedan lägga upp här på bloggen så får ni sägar vad ni tycker???? Själv tycker jag att skolan borde få vara med i det dära programet med Bert Karlsson där dom undersöker skolmaten. Nu ska jag gå och lägga in pizzan i ugnen. Jag och Bella ska dela på den. såå jag ska lägga upp en dagens outfit och så lite mer bilder som jag smygtagit idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0