Godnatt

godnatt bloggen!

läste precis kenzas blogg, jag skulle jätte gärna vilja vara med och tävla om en goodiebag, men det känns onödigt de var ju liksom redan över 2000 kommentarer :O
Jag har precis kollat klart på CSI. Såklart va det bra, de va som en labyrint,(det kändes så iallafall) en sköt en som blev skuten av en annan. å så vidare. Just nu håller jag på att lägga in lite musik på min Iphone, det är så komplicerat.... Men jag är stolt över min telefon ;)
Imorgon kanske det blir sämre uppdatering eftersom jag förmodligen ska åka till skolan, jag känner mig lite bättre, fast jag har lite ont i huvudet också. Ledsen för dålig uppdatering av bilder, men jag försöker lägga upp några imorgon :D

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG TÄVLAR :D:D:D

2008-10-21 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0