.....

Hejsan bloggen! Nu kan jag äntligen skriva lite inlägg! :) tyvärr så läggs inga bilder upp i det hära inlägget..... glömde kameran, men jag laddar upp lite bilder senare tror jag. Har varit på pappas jobb.(en anledning till varför jag inte har skrivit)Idag var det bad med skolan, vi fick simma 200-300m.. Och så var det såklart attr jag glömde ta min astmamedicin innan så det blev jätte jobbigt...... Men men. Är det något bra p åtv ikväll? om det inte är det ska jag titta på Maria wärn främmande fågel eller vad det heter. Vi har det inspelat sen två veckor tillbka, har inte kunnat kolla för Desperate Housewives har varit samtidigt. Och då väljer jag såklart att se på Desperate Housewives.. Fick reda på en jätte bra sak idag! :) Den sötaste killen på jorden är SINGEL!!! yayyy! hehe... ajja ses senare då :)


Jätte dålig bild tagen med pappas web, men det är en bild iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: felisia

nu när ni gör min desing kan jag vara ine då för jag behöver inte men bara undrar :D

2008-10-09 @ 20:08:30

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0