Desperate?

sorry guys. Inga batterier i kameran, jag håller på att ladda dom just nu. Såklart tänkte jag, jag anmäler mig till Kenzas goddiebag tävling, men självklart vann jag inte, fast det var redan förutspått. Om jag skulle ha en lite större blogg så skulle jag köra en sån tävling ;) hehe jag har faktist lust att göra en goodiebag tävling, men det blir efter jul isåfall.
Om jag då skulle fixa en goodiebag tävling skulle du vara med? Och jag har förresten ingen idé vad jag kan ha i den, så om ni har förslag så :)

Vad händer ikväll? Själv ska jag sitta och kolla in lite brev om design hjälp. Om du vill ha hjälp så hänvisar jag dig till kategorin Design hjälp.
Är det någon som ska se Desperate Housewives om 30 minuter?  Jag följer såklart det med, och idag verkar det var jättebra! Fast jag tycker att alla avsnitt oftast brukar vara bra men.

Förmodligen är det här mitt sista inlägg för dagen, och imorgon blir det åtminstonde en bild.

Så här får ni en tidig Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: felisia

maby baby det bror på vad det är i den bye

2008-10-21 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0