DESPERATE HOUSEWIVES eller?

Hej hej bloggen. Såg nyss klart på Las Vegas och det var ju bra. Om några timmar börjar Desperate Housewives.... Ska någon kolla???? det ska jag!!!! Det var ju jätte spännande förra veckan. Gabrielle(Eva Longoria) har barn i desperate housewives??!?? det trodde jag aldrig skulle hända :O Det var ju snack om att hon och Carlos skulle adoptera ett barn i S2. Men så blev det inte. Och sen var hon ju gravid, men fick missfall när hon ramlade/blev knuffad ner för trappan. Hahahh jahja... Jag har ett litet problem också.....

Jag är en UGG:s älskare, dom är så FINA! Och jag tänker inte lägga pengar på dom för 2000 kr. Så då tänkte jag köpa från Din sko... Vad tror ni om de? dom är ju liksom sjukt fina och jätte sköna! Skriv gärna vad ni tycker om UGG:s och vart jag ska köpa dom. ;)

GLÖM INTE DESPERATE HOUSEWIVES!!!! hahahahh           inte jag iallafall! ;D
*skoja, hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0