Bloggen krånglar lite....

Min blogg har krånglat lite den senaste timmen. Jag skrev ett rätt så lång inlägg som aldrig publicerades?
Idag har jag varit hemma och slappat lite.. Kollat på American Pie Beta House eller vad den heter.. Filmen var väldigt äcklig, men ändå rätt så rolig! Om några minuter så ska jag duscha så fort duschen är ledig, sedan ska jag fixa naglarna och måla med ett ljusrosa nagellack. Det sägs att man ser brunare ut med det på och jag kan ju säga att det gör det lite grann. För när man målat med det ser det inte ut som att man har målat naglarna.. :)
heheh , ajja nog om det. Imorgon är det måndag, den längsta skoldagen och jag kommer att vara jätte trött för att det är måndag. Jag känner mig iallafall nöjd med helgen! =)
Nu väntar jag tills vecka 44 då jag och några i min familj åker ner till Göteborg för att se High School Musical The Ice Tour, eller  vad den heter. Ingen av oss som åker ner är ett stort HSM fan, men när vi såg reklam för ''The Ice tour'' så såg det väldigt bra ut så vi ger det ett försök!!!!!! hahah. Några bilder läggs upp ikväll om inte bloggen forsätter att krångla... annars lägger jag upp mera bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: blääääääääää

haha du har rätt ;) men bilresan kan nog fan bli rolig :) puss ;)

2008-10-14 @ 14:22:55
URL: http://sandraperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0