bläääää.

Jag mår illa jag mår illa.... gud jag mår så illa så att det inte är sant! känns som att middagen är på väg upp. Okej nu ska jag inte dra in er i detaljer men. Just nu sitter jag och kollar jag på gossiå girl. Mitt första avsnitt som jag inte missat.  Gud va jag har saknat det! haha, idag kom mina nya svarta björn borg hem som vi köpte på rean från uppercut. Här är en bild med allt jag köpte så enjoy ;)
 


Kort tröja - Gina Tricot 299:-
Vitt långt linne - Gina Tricot 99:-
Grå mjukisar - Kapphal 150-200:-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nice bajs :D:D

2008-10-19 @ 23:46:43
URL: http://ribeeccaa.blogg.se/
Postat av: felisia sofi

varför är huvudet borta?

2008-10-24 @ 14:09:56

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0