Torsdag,

Nu sitter jag och kollar på Las Vegas på kanal5 för dom som inte vet. För typ 10 minuter sen så åkte tjejerna från min klass hem. Vi har tränat för ett uppträdande.
Imorgon är skolans disco och jag vet inte vad jag ska ha på mig :o

skulle jag passa i lugg? Jag har ju redan haft det en gång och dom flesta tycker att jag ska ha det igen, så därför har jag tagit en bild med en ''fejk'' lugg. Det är ett lätt test om man vill veta om man passar i lugg. Det man gör är att ta hår från bakhuvudet och drar fram det. Så säg vad ni tycker! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

ja!!!!!!!!!!!!!!!! :) luggggggggggg :P <3

2008-11-06 @ 18:17:59
Postat av: sabrina

jag säger nej till lugg vänta tills nästa år :)<33

2008-11-07 @ 19:37:44
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/
Postat av: sofi

jag tycker du passar i lugg

2008-11-08 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0