THE BIG DAY!

Okej... Idag va det den stora dagen då jag,Anna, Linda och Sofia skulle uppträda. Sofia backade ur p.g.a hennes moster eller va de va hade kommit hem till henne och hon skulle umgås med henne. Så hon lämnade mig och dom andra tjejerna. Men vi klarade det! Jag och Linda hoppade in som bak-dansare på Annas dans och hon hoppade in som bakdansare på den låt vi sjöng. =)

Nu ikväll ska jag och Bella slappa.. Sandra vill kolla på Beck med oss men vi orkar inte, eller vi kanske ändrar oss, vem vet? Just nu sitter B och snurrar på stolen och äter godis och ber om mer vatten. Och jag sitter här och bloggar och ber henne vänta tills jag skrivit klart ;)

- Nu tar de ju ännu längre tid, stönade B
- Ta de lungt.... Svarar jag nu :)
- De spökar här, de är ju läskigt eller hur? sa B nu

Måste gå nu och ge henne vatten ;) så hon slutar sjunga på någon på hittad text till en Abba/Leona Lewis blandning?


Kommentarer
Postat av: felisia

kan man hitta ben & jerry's på en vanlig affär?

2008-11-09 @ 11:44:12
Postat av: Anonym

Lite godis JAAAAOOOOWWWW

2008-11-09 @ 12:14:31
Postat av: bamse_lycka

Hej jennifer jag vill bara fråga va du önskar dig någon bok? sej de på msn eller på bloggen ha en bra dag bella

2008-11-12 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0