Söndag

Hejsan! Igår blev det en lyckad kväll med bara onyttigt :) hehe , det började med Pelle som fyllde 1 år som vi även firade klockan 1. Sen Runt halv fyra kom pappa och hämtade mig och körde mig till Sabrina som fyllde 12 år. Där träffade jag Amanda som jag inte träffat på ett år! Och vi badade kollade på Disturbia, och bara hade roligt.
Idag runt 12.30 så körde Sabrinas pappa oss till Kista Galleria där vi shoppade. Men jag köpte mest nödvändiga grejer.

Och vad hände på Cubus? Joo jag tror att jag träffade Emma Flygare (sommarfreak.blogg.se) det såg iallafall ut som det ;) hehe.

En sak jag bara måste berätta va när Amanda skulle försöka tända ett ljus ;) hon tände tändstickan.. Och sen blev det så varmt och enligt henne ;) så va hon på väg att bränna upp handen och la den tända tändstickan på duken :o haha men tur så började de inte brinna!

Ni fattar förmodligen inte men... ;)

Grattis :)

Kommentarer
Postat av: sabrina

tack jennifer men vafan är det på bilden ser ut som en apa !!v XD XD

älskar dig mest

2008-11-07 @ 19:45:00
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0