Måndag,

Hello, Guuuuud vad jag är trött! måndag idag och som vanligt jätte trött.... Idag i skolan gick vi till kyrkan för att minnas våran mattant Meta som hon kallas. Hon dog förra veckan.
Efter skolan idag följde Linda med mig hem, nu har hon åkt hem och jag sitter här och bloggar :)

CSI ikväll! någon som ska se? de ska jag iallfall! detta är vad som står på justnu.tv:

En kvinnlig komediskådespelare hittas död i en stor blodpöl.
Grissom upptäcker att hon har slagits för sitt liv
och att hon har en gummianka nertryckt i halsen.

Verkar ju bra! eller?!?!?! haha!




HAHA! hittade bilden på google. Den passar in på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0