idol, vem hejar du på?

Just nu springer jag mellan datorn och idol. Tog en paus från idol för att kunna blogga. Vem hejar du på? själv hejar jag på Alice. Hon har mycket med talang och är verkligen jätte duktig.
Imorgon ska jag till farfars lägenhet för att städa ut den. Och så ska jag kolla på kläder, jag har presentkort på JC som man kan änvända på JC,J-store, brothers och sisters. Det tycker jag verkar lite konstigt men det var ju faktist mycket bättre.
Vad ska ni göra i helgen?
Klistrar även in ett youtube klipp med en låt jag gillar väldigt mycket. Paramores Decode. Den är verkligen underbar. Jag vill se på twilight, men synd är jag för ung.. så jag får väll vänta tills den kommer på DVD om den ens gör det?



Kommentarer
Postat av: Linda <3

Jag hejar på Alice och Johan. Jag har innebandy match på söndag, fyfan jag kommer säkert suga i mål men det är andra gången jag kör.... Ska vi se på den då om när den kommer ut på DVD???? =)<3

2008-11-28 @ 22:10:09
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0