förkyld och kanske lite desperate housewives ikväll?

hej alla! Förkyld är jag.. men jag verkar inte vara den ända nästan hela klassen är förkylda, och Rebecca. Men det stoppar inte mig om det inte blir värre såklart :(
Och som jag är, en liten TV-nörd så ska jag se på det älskade Desperate Housewives. Det är så förfäligt bra! ett ganska konstigt ordval men.. Snart börjar det... tick tack tick tack..... 15 minuter kvar! haha! Måste gå nu ska fixa med lite grejer innan det börjar. Men imorgon kommer det bilder + en dagens outfit.

efter Desperate Housewives är det sängdags

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0