en månad kvar!

Idag är det den 24 November och det menas med att det är en månad kvar tills julafton. Vad tycker ni om December månaden och alla firanden? jag gillar december för det är mysigt med ljusstakar och julgranen och allt. Och jag känner en tjej som inte brukar ha någon lust att ta bort sin ljusstake för än på påsken. Det hände iallfall i år :)
Det har snöat skit mycket idag! det är helt otroligt, vi har inte haft så mycke snö på länge :) fast det är ju mysigt och jag vill att den ska ligga kvar. Jag gillar inte allt slask som kommer efteråt. även om det blir problem med halka och skolskjussar. nog om det. Här är en bild på söta Pelle som hade en hatt på sig från min hattlampa ;) han är så gullig!



godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Hehe men det var faktiskt inte meningen jag orkade aldrig ta bort den :p Jag ville det men den försvann aldrig ifrån mitt rum xD Tror att den ville stanna kvar ;) Gillade nog mitt rum :D<3 Hahah och nu ska den upp igen så får vi se hur länge den stannar uppe ;p<3 Ha det bra puss!

2008-11-25 @ 11:34:12
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0