Veckans blogg!

hejsan, jag blev klar med Veckans blogg idag! så här är instruktioner för att du ska vara med om att tävla att bli veckans blogg.
Varje vecka kommer jag att utse en bloggare som blir Veckans blogg. Det betyder att en bild från din blogg kommer att synas i ramen för Veckans blogg, och så kommer jag även skriva om din blogg här i min blogg. Det ända du behöver göra är att:

1. Skriva en kommentar till det här inlägget. I kommentaren skriver du ditt namn, varför du vill bli veckans blogg, och skriv din bloggadress. T. ex. ''Hejsan Jennifer! Jag skulle vilja bli veckans blogg för att jag skulle tycka att det vore coolt och så kanske jag skulle få fler läsare :) min bloggadress är jjjenniifers.blogg.se''

2. vänta och se om du blir vald. Om du blir vald skriver jag en kommentar i din blogg. Och då kommer en bild från din blogg att synas på min blogg.

Veckans blogg välj slumpvis!

Ja det var allt! Så lycka till!


Kommentarer
Postat av: felisia

hej jag heter Felisia Trense och vill vara med i veckans blogg för då så ser många läsare som läser din blogg och kanske läser min :) min blogg adress är: felisiasweet.blogg.se hoppas jag blir vald //felisia

2008-12-08 @ 19:20:08
URL: http://felisiasweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejj!!



jag vill bli veckans blogg,när designen är klar!!

2008-12-08 @ 19:40:49
Postat av: Anonym

jag vill bli veckans blogg för jag läser din dag även fast jag kan ditt liv utan till och så =)

sandraperssons.blogg.se

2008-12-08 @ 20:09:14
Postat av: Linda S <3

Ja kan vara me :) Du vet vem ja är och du vet min blogg också ;) hehe puss! Vet inte riktigt hur ja ska skriva men de kanske blir bra :)<333 hihi

2008-12-08 @ 20:45:45
URL: http://lindaphil.blogg.se/
Postat av: skrattandesabrina

haha nu är det så att tjejen som känner jennifer mäst av alla här är här, och jag vill vara veckans blogg för att jag ä trevlig och snäll och jag vill ha fler besökare och så,

så bästit tvivla inte på att du ska välja mig som veckans blogg ! :D<33

2008-12-08 @ 21:26:50
URL: http://sabrinamariacastell.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hej, jag heter Melinda och vill vara med i veckansblogg.

2008-12-09 @ 14:38:42
URL: http://sheltin.blogg.se/skrivlust

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0