Torsdag

hejsan, igår skrev jag aldrig. Jag va lite upptagen.. Jag hjälpte pappa med ett jobb på storängsbotten och vi körde en massa vitvaror. Det var långtråkigt, men jag tjänade pengar =]
Idag är det torsdag och riktiga sista skoldagen på hela 2008 så nu komemr det ett jullov :) gud så skönt! och sen blir det ett nytt.
Idag va det julgröt till luch och det va inte så gott.(Jag gillar inte julgröt.) Och efter fick vi en pepparkaka. Den va mycket godare :)
Det här med julen passar bra nu! Min klassföreståndare har åkt till brasilien med sin fru så vi hade en vikarie. Och på matten fick vi tryp göra va vi ville. Sitta vid datorn,läsa eller jobba men tyå ingen jobbade med matte.  Och så fick vi lyssna på musik =) Nu måste jag gå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0