Tisdag

Hejsan! idag åkte jag till skolan, även om jag mådde illa. Jag har gjort det nästan hela dagen. Men för ungefär en timme sen gick det bort :)
Idag ska jag och min pappa storhandla. Sedan ska vi äta något gott nånstans ;)
Tänker även ''försöka'' vinna Kenzas Julkalender - 2a december. Löshår. Skulle ju vara bra och ha för jag vill ha längre, eller bara ha ibland. Annars ger jag det till någon i julklapp. Om jag vinner. Igår var det ju över 13.000 som tävlade :O
Men det är ju värt ett försök ;)



Här är en bild på söta pelle, i tuppkam. och ingen tröja ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Pelle, sluta cisa magen nu jag har jus sagt till dig ;) men iaf du behöver inte jämnfört med mig x)

2008-12-02 @ 16:28:38
URL: http://ribeeccaa.blogg.se/
Postat av: Linda<3

Men du sa till mej att du skulle klippa dej ju :P haha <3

2008-12-02 @ 16:36:02
URL: http://lindaphil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0