Nu funkar internet!

Nu funkar äntligen internet! så nu ska jag slumpvis välja vem som blir veckans blogg. Den som blir det kommer att få vara med i en intervju här i bloggen och även synas i min blogg. Förra veckan blev Sandra det, vem blir det nu? blir det du? isåfall får du anmäla dig nu!!!! för efter jag har skrivit klart det här inlägget ska jag välja.

Det blir ingen DH idag... ): saknar det redan! så jag kanske får gå och lägga mig tidigare idag. fast det kan ju vara väldigt bra så att jag blir piggare imorgon. Imorgon ska jag säkert bli hämtad i skolan utav mamma och bli körd till pappa.Och vad jag ska göra hos pappa vet jag inte. Vänta tills han kommer hem iallfall. Men ja nu vill jag dra veckans bloggare. Så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0