New computer..! =]

hhaha, hej! Idag åkte jag,pappa och stoffe iväg för att köpa en ny dator. Det blev en Laptop från Acer. Jag sitter vid den just nu. Och jag måste säga att den är bra! :) Och så är det inbyggd webcam i den och det är jättebra.

Förlåt för dålig uppdatering men det är det att jag inte har hunnit eller orkat. Det är ju jullov fram till den 8 januari och jag har liksom knappast använd datorn. Men jag ska försöka. Jag vet att jag brukar uppdatera mycket oftare än vad jag gjort. Men jag ska försöka.
Utav pappa fick jag ett svart nintendo DS, Imagine Girl Band(spel till Nintendo), smink, Tillbehör till nintendo. och något mer men kommer inte ihåg. Och så fick jag massaa presentkort från resten utav släkten på pappas sida. typ.

Så den 26 åkte jag pappa och Rebecca till Kista Galleria och så såg vi på YesMan. Den va jättebra. Fast jag hade i prencip redan fattat det eftersom att Jim Carrey är med. Så den rekomenderar jag stort! Sen gick vi till Gina Tricot så letade vi fram ''Olinda relaxed'' tror jag dom heter.. I en stor hög. Sen hämtade vi en tröja till mamma som jag skulle köpa och sen hittade jag ett linne jag ville ha. Och sen va det bara att ställa sig i den långa kön. (mellandags rea!) så ja. Och det va varmt och en massa folk.

puss & kram!



btw. Veckans blogg va roligt så längde det varade men det blir för mycket med jobb så jag kommer sluta med det. Men När jag känner att jag orkar igen så kanske jag börjar med det igen. Men Grattis till Felisia som skulle blivit veckans blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

acer mini data?

2008-12-28 @ 21:15:27
Postat av: mathias (pappa)

heej

hoppas att du vart nöjd med alla dina julklappar du fick nu försök å komma på nåt kul vi kan göra imorgon

2008-12-28 @ 21:27:49
Postat av: ida bella

kul att du fick ett nintendo ds

2008-12-29 @ 12:30:29
Postat av: sofi

har ochså ett DS

2008-12-30 @ 08:04:39

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0