Lördag

Hejsan, ledsen för dålig uppdatering, jag var ju på begravning, och Bella har varit här, hon skulle ha sovit här tills imorgon.. Men hon gick hem för att hon hade ont i magen. Och det hade Rebecca med, och båda fick utav en chokladkaka?
Idag så har vi bakat pepparkakor och det var trevligt! Jag kan ladda upp bilder imorgon för vi la in dom på Rebeccas dator.

Just nu sitter jag, Rebecca och Sandra och kollar på ''Britney, the record'' tror jag att den heter. Det är ju intressant då hon säger att hon tror att folk ser henne som en annan person än vad hon är. Och det är nog sant, det är nog bara eftersom att hon är känd och när hon rakade av sitt hår för några månader. Och alla tycker nog att det var konstigt eftersom att hon är tjej. Så har det ju alltid varit. Och det är synd. Hon är ju bara en helt vanlig person, att folk inte fattar det. 50 papparazzi efter sig hon är ju jätterädd för att gå ut ur bilen. jaja.. Man får hoppas att folk lär sig fatta.

Britney genom åren..


1999

2008

2008

Så där har Britney förändrats... Jaja. c ya later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0