Intervju med Sabrina

Sabrina blev Veckans blogg den här veckan och här är den efterlängtade intervjun. =]

Namn?:  Sabrina

ålder?: 12

civilstånd?: Singel

vart Kommer du ifrån?: Upplands väsby

när började du blogga?: September 08. (tror jag)

hur många läsare om dagen har du?: oj, de är inte många, 9

vad pluggar du?: skolan,de normala

Vad vill du jobba med som äldre?: asså... jag vet inte riktigt, men designer.

Gör du egna designer nu? de va länge sen nu..

har du varit med om något pinsamt?: ja

Ser du dig själv som bloggare i framtiden?: nej

Vad fick dig att börja blogga?: Jennifer.

vilken är din Favoritfärg?: vet inte riktigt.. men vit är fräscht.

vad har du för Favoritgodis?: små choklad grejer

vad änvänder du för smink?: min fondation är slut, men det var Lóreal Paris, nu änvänder jag mascaran maybelline och roughen från isadora.

Vad brukar du ägna kvällarna åt?: de bror på om det är vardag. Nej men jag brukar sitta framför datorn.

Om du vill spana in Sabrinas blogg, klicka här!

inte att du kan bli veckans blogg, nästa dras på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0